Woho-Partyparty

Jasådärja,dåhar man hitta tillbaka till verkligheten igen. Hade en superduperkul kväll igår, först förfest och paketlek hemma hos oss, sen röj på Palace.

Riktigt skoj må jag säga, paketleken gick ut på att alla hade med sig ett varsitt paket som lades i en hög, sen fick en i taget slå en tärning och fick man ett eller sex(6) så fick man ta ett paket tills alla paket var slut, sen fick man öppna de man fått(jag fick en chokladask och en trisslott), sen ställdes en klocka på okänt antal minuter och hela proceduren startade om men nu stal man paket från varandra. När klockan ringde fick man behålla de eventuella paketman hade. Skitkul, jag slutademed en trisslott  som dettyvärr inte var några miljoner på men eftersom alla var onyktra så glömdes de flesta paketen kvar här så nu har vi lakritstvål, badmössor, skruvade sugrör och lite godis kvar. Bra skit.

En gammal lekkamrat till mig dök upp tillsammans med Gustavs klasskompis så vi satt och snackade en hel massaskit, hon hade en australiensisk pojkvän med sig som var jätteimpad över våran lägenhet och tyckte att det nog var den finaste han sett. Så honom tycker vi om:D

Gaah nu blir jag tokig på vårt jävla tangentbord som inte kan göra mellanslag ordentligt! får ju redigera texten hela tiden eftersomallaordsitterihop!

Får nog byta dator för att förtälja resten!

Kommentarer
Postat av: My

ahh men det heter inte paketleken det heter sexleken :D vi har alltid den på juldagen varje år i min släkt för att liksom dra ut på julen lite o få ännu fler presenter ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback