Värsta julklapparna

Iih jag älskar julklappar, jag hoppas verkligen att jag får något bra, jag blir så väldans besviken annars. Typ som ett barn som får reda på att tomten är pappa i lös-skägg.

Har köpt massa bra saker till alla iår så fan ta dem om jag inte får fint tillbaka, mamma får värstingpresenten. Syrran får något som jag vill ha och som är typ liknande det jag alltid får av henne, det tolkar jag som att det är det hon vill ha, ena brorsan är tekniknörd så han får lite teknikprylar till hemmet, hans tjej får lite pyssla om sig själv saker(hon är jättesvår att köpa till), Gustav blir överröst i paket, han ville ju inte ha något speciellt så jag köpte massor av olika saker. Kan ju inte gärna skriva vad eftersom han kanske är inne och snokar här. Men jag är rätt nöjd iaf. Systerson Ludvig får något som hjälper honom när han är ledsen och något som han blir klok av. Min andra bror harjag inte köpt något åt än eftersom de inte kommer i jul, så tänkte kolla när jag är ledig nån dag vad han och hans kille ska få, fundera på attköpa matchande tröjor, det vore gulligt:D

Värsta julklapparna jag fått är typ mormor-trosor(de fick jag av mormor som tyckteattjag klädde mig för bart), en massa jävla porslingsfigurer av jul-karaktär(vadfan ska man med skiten till?), en brödrost(jag äter inte bröd, men den byttes till en plattång så då blev jag glad igen), ingen julklapp alls av pappa:(

Men en sak är säker, jag är en jävel på att slå in snygga paket!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback