Sweet Colours

Jag har ju transformerat om vårt kök till grå/vit/svart/grön-stil, inte helt hundra än men snart är det klart. Har blivit frälst i grönt och lila, vill ha det överallt, det är så sköna färger. Grönt friskar upp och lila känns så lummigt och varmt så här års. Längtar efter min kamera så jag kan fota massvis av lägenheten.

Hittade precis en kille som verkar ha samma förkärlek till accentfärger som mig,
kolla bara in vilka härliga gröna nyanser han valt och kaklet i köket är precis i min smak.





Mobilkameran får duga än så länge!

Uppifrån vänster: Nystylad kryddhylla med handmålade designmuggar jag jobbat till mig från mormor, Artpiece by Evelina med en blandning av Ikea och Myrorna-fynd lampa. Taklampor designade av självaste Evelina, en vacker Giza på en vacker Ikea-matta. Grönaccenterat köksbord med löpare från Indiska.
Sist men inte minst har vi årets julgran med diverse attiralier, ett litet sidobord med godisskål, isbjörnar, en glittrande blomma och nån ful gran-ljushållare. Och självklart en orginalmålning av G.Kraft!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback