Rise and shine

Fy fan jag överlevde natten. Med nöd och näppe. Hostat sönder lungorna, hade det inte varit för att jag var tvungen hade jag slutat andas för länge sen, fan vad jobbigt det är.
Har snorat som världens slemboll också. Det känns fräscht. Har ont i varenda led så jag knaprar panodil som inte tycks verka ett smack, men det ska ju vara antiinflammatoriskt så får väl hoppas att det ger något.
Har satt på te-vatten, kollat lite på tv-shop. Eller Tvins som det heter. Så nu vill jag ha en
H20 Turbo-vac. Värsta skiten ju. Alltså på ett bra sätt. Med alla djur härhemma skulle vi behöva damsuga varje dag men vem fan orkar det?

På tal om djur, när jag vaknade inatt låg katterna på varsinn sida om oss och såg jätteoroliga ut. De är nog rädda att vi ska dö. Lupin är nog mest rädd för att då är det ingen som ger honom mat eller kelar med honom när han gnäller, Giza är nog mest rädd att Lupin ska försöka äta upp henne i brist på mat.

Giza var min sjuksyster igårkväll, hon låg på bröstet och kontrollerade att hjärtat slog och att jag andades som jag skulle. Hon är smartare än man kan tro.

Måste fixa teet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback