Princess of Palace

Jahaja, en fortsättning på gårdagen:

Efter vilt förfestande och skräckslagna katter så begav vi oss mot Palace, ett kvarter bort från vårt hus kommer en av festdeltagarna fram till mig och säger: Du det var inte meningen, men jag råkade få med mig ert skohorn, varpå hon räcker fram skohornet och ser skamsen ut. Seriöst jag höll på att dö av skratt och frågade hur hon lyckats med det "jo men jag trodde det var min scarf"... Alkoholen ungdomar, den har outgrundliga vägar!

Väl på Palace dansade vi gärnet, fy fan vilket drag det var. Fick lite bekräftelse också, blev raggd på hela tiden, men jag har ju faktiskt min Gustav och honom visade jag stolt upp. Värsta va en kille som gick förbi o bara kolla rakt ner i brevinkastet och sa: Nice! Med sån där sliskig stil, man ba hallå med den där approachen får du fan inte ligga ikväll!

Gustav fick lite ragg i baren också, synd att jag inte var där och kunde slå henne på käften. Nej alltså inte för att jag skulle göra en sån sak, men jag skulle bara Biatch, you ain't got nothing on this! (o sen gjort en svepande rörelse med handen över min välsvarvade kropp). Men min pojkvän är het, and you know it!

Något jag inte kan sluta förvånas över är dock va attraktiv man verkar bli med en pojkvän/flickvän som accesoar. Jag tror nog aldrig att jag blivit riktigt så uppvaktad som jag blev igår. När jag stod och dansa brevid Gustav så var det konstant killar som tog mig på rumpan och en del försökte locka med mig genom att dra tag i handen på mig. När vi vid ett tillfälle tappat bort vår ensemble så stod vi längs  "staketet som är mot nedre dansgolvet och jag stod och höll Gustav om ryggen. Då kom det en kille o ba sträckte ut handen och signalerade "ööh bruden kom med här ska vi dansa fan" Wtf?

Men egentligen, vad är det att förvånas över? I make girls lesbians.

Jahaja, vad hände mer då? jag vet inte, allt var lite luddigt, träffade massa gamla kompisar iaf, det var skoj.

Haha. Nej sen blev det efterfest, jävla dyr pizza åt vi. Usch varken bra för plånboken eller midjemåttet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback