Peekaboo

Okej jag kom inte på någon löjlig rubrik.

Jahaja, idag var man ledig, trots detta kom vi ur sängen kl 7 för att gå ner i tvättstugan, när första lasset var inmatat i maskinerna och vi skulle sova en stund till frågade jag Gustav om han ställt klockan, jojo det hade han. Trots det var det jag som vaknade en timme efter att vi skulle gått ner och hängt tvätten, så då blev det lite körigt, men vi hann alla maskiner som tur var. Avnjöt lite frukost ihop, chai-te, knäcke och pepparkaka. Mumma. En liten pepparkaka måste man unna sig, fick en burk reklamkakor från jobbet och de är så förbannat starka så man kan bara äta en sen blir det för mycket, lite som med för mörk choklad.

Vi fick även lite frukostunderhållning i form av herr Lupin, den stackarn får ju aldrig mat när han gnäller om det så nu tog han saken i egna händer och bröt sig in i garderoben maten står i, släpade ut påsen som själva matpåsen litter i, sen försökte han få ut själva matpåsen, vilket gick sådär... så då kröp han in i ytterpåsen istället, fick tag i några lösa små mumsbitar och kröp ut igen, sen försökte han dölja sitt brott genom att gräva ner maten i golvet, det gick inte häller så bra...

Nu sitter han och äter upp mina krukväxter för omväxlings skull...

Jaja, man har ju fullt upp iaf!

MEN FAN, vad CP jag blir, musiken hackar som fan! Gaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback