Pain

Fan har med största sannorlikhet åkt på influensa. Jag hatarskiten, var jättepigg o glad igår nör vi firade jul med min familj här hemma. Sen inatt väcktesjag av att Gustav höll om mig för han hade feberfrossa och ville värma sig, han låg och skakade så jag inte kunde sova och då insåg jag att det kändes tungt att andas. Väl på jobbet ville jag bara gömma mig, det gjorde så fruktanssvärt ont i bröstet närjag hostade(vilket jag gjorde typ hela tiden) sen kändes mina bröst att väga cirkus 18 smärtsamma kilon. Fan jag blir så bitter när jag är sjuk. Skulle ju gått på rean o jagat en väska, min nya plånbok är ju för stor för den jag har. Men jag smet bara in på Indiska för att se om min godisskål var med på rean och det var den så då blev jag glad och köpte den.
Väl hemma kröp jag ner i ett skållhett skumbad med lampan släckt. Fan vad skönt det var. Skrubbade mig och smörjde in med babyolja, masserade in en hårinpackning, såg lite på tv och kröp ner i sängen för att sova några timmar. Bara det var ju en pers. Fan hur jag än låg hade jag ont överallt, hostade och huvudet sprängde.
Somnade till sist och drömde att jag hade et helt enormt hus som jag hade födelsedagsfest i. Jag sprang runt och letade efter mitt smink i alla typ 6 olika badrum, hade en efterhängsen brud efter mig som trodde att vi var bästa kompisar bara för jag var snäll och sa att hennes klänning var helt genomskinlig och man såg att hon var helt naken under. Det var en skitcool fest dock, huset var i tre våningar, på nedersta våningen var typ som en bankettsal, sen andra våningen hade en gigantisk mjuk matta som man kunde brottas på o grejjer, och på översta våningen var detvärsta dansgolvet och uppblåsta rutchkanor. varje avdelning hade en egen DJ som spelade frän musik och jag var ju självklart center of attention, så alla beundrade mig där jag gick.
Jag såg på my super sweet 16 best of typ innan jag somna kan jag tillägga. Så när jag blir rik ska jag ha en sån fest.

Nä nu ska jag ta min varmavetekudde och lägga mig på soffan och tycka synd om mig själv igen. Fan vad sexig jag är nu, har kudden inknölad i bh'n så attden värmer och trycker lite på brösten. Asskönt, jag tror jag ska uppfinna en sån BH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback