Nya avslut

Jahaja, då var det dags att slänga ut det gamla och ringa in det nya eller vad det heter.

Har varit på jobbet idag, var ganska lungt o skönt så gjorde inte så mycket att jag inte var helt 100.
Gick en sväng på stan efter jobbet och såg till att ta mig i kragen och gå in på 3 med min knäppa telefon. Killen där trodde att mitt simkort var slitet och att telefonen behövde uppgraderas så han fixade det åt mig. Fan jag älskar att vara kund på 3. Det är bara att se ut som ett fån så hjälper dom en. Om jag skulle göra en sammanställning av företag jag är mest nöjd med så skulle de hamna rätt bra till. Så hoppas att allt funkar som det ska senså att det var där problemet låg.

Strosade upp till ICA och inhandlade råvarorna till kvällens supé. Träffade Marie där som kommenterade att mitt hår var fint varpå jag svarade: Ja jag har köpt en hårcreme för 300 så det får vi verkligen hoppas!
Haha, jag är knäpp.

Kunde inte riktigt bestämma mig vad jag skulle köpa men så här blev menyn:

Förrätt
Skagenröra och avokado på bretonkex.

Huvudrätt
Skagenlax, Hasselbackspotatis och Aubergine-Mozzarella gratäng

Efterrätt
Pepparchips med Holidaydip!

Till detta serveras väl kyld päroncider.

Det är ju faktiskt bara nyår en gång om året så då får man lyxa till det:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback