Ny vecka, Nya tag

Jahaja då var veckan igång igen. Har ganska skönt schema, idag börjar jag 11, sen två dagar 10.30 tror jag och på torsdag går jag bara 9-16 och sitter med mitt eget rbete istället för kassan, rätt skönt att bryta av lite sådär. Ledig på fredag, sen ska vi ut och festa på lördag för då går Gustav på jullov, en del har det ju bra! Skulle varit ledig en vecka innan jul jag också men så blev det turbulent på jobbet med en som ska flytta till polen och en som fått ett annat jobb så då var det bara att rycka in! Jag får ju mer i lönekuveret och det är mer värt ändå!:D

Jahaja, Gustv är och skriver tenta nu, jag har precis ätit min sedvanliga knäcke/latte-frukost och katterna försöker pöka. Stackare. Tänk att inte få eller kunna pöka. Vad tråkigt det vore.

Har hållt mig rätt bra till vad gäller dieten nu i helgen, slank ner några nougatprliner men det är okej för nougat har ju lågt GI, dessutom var de doppade i mörk choklad och nötter som också har lågt GI, så det var ju som att jag åt luft ungefär!
Blev inte så mycket kört på cykeln, tog en halvmil igårkväll bara, men lite situps och armhävningar fick jag till.
Körde en halvmil nu innan frukost också, det är så förbannat jobbigt när man inte äter kolhyderater, det är ju liksom där ifrån man får energin, så kroppen måste jobba ännu hårdare för att spjälka det lagrade fettet till energi. Dessutom har man ju fastat hela natten så det finns ingen lättillgänglig energi att norpa från magen. En km känns som en bergsklättring. Men fy fan va fit jag kommer bli. Ska printa ut en bild på Heidi Klum i VS-outfit och tejpa upp på kylen tror jag. Kanske ha en bild brevid sängen också, så på morgonen när jag vaknar ser jag hennes sexiga kropp o ba Shit! Måste upp och cykla!

Kollade gamla bilder på mig från i våras inan jag började banta förra gången(det gick ju åt helvete när jag hamna sängliggandes med bruten rygg i en månad), fy fan va fläsket släpade utanför.

Nej, nu jävlar ska jag sminka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback