Nu finns ingen återvändo

Igår växlade jag mina första pengar till Egypten, jag får ju tydligen inte åka till Sharm El Shejk för Josefin så det får väl bli Hurghada. Åååh vad jag längtar, ska sola lite nu i förväg så jag inte bränner mig så mycket. Sen måste jag scouta en ny bikini, eller två, eller tre.. kanske sy en själv i hologramlack! Ska vara jätteduktig och ha så lite packnig som möjligt, bara bikinisar, nån fin klänning och nå baskläder. Man lyckas ju alltid släpa med sig typ 15 kg onödigt skit när man ska utomlands, när jag var i Grekland hade jag huuuur mycket kläder som helst med mig, använde en kjol, två linnen och ett par byxor på hela veckan förutom badkläder.
Min kära Marie och hennes karl var ju i Egypten förra året tror jag så får ta lite råd därifrån. Men huvudsaken är att jag inte har mitt bukfett med mig, det ska bara bort, och jag ska klämma i mig i en supersexig bikini så jag ser wunderbar ut på alla semesterbilder!

Ska bli kul att åka till Kairo och se Pyramiderna i Giza, som vår katt är döpt efter. Rida på en äcklig kamel och köpa massa onödiga saker. Woho!

Och snorkla! Gustav det lilla äcklet har ju dyk.cert. så han kommer ju lämna mig guppandes vid ytan när han åker på upptäcksfärd. Måste köpa ny kamera och en sån påse man kan ha den i och fota under vatten, det hade jag och Zarah när vi var barnvakt på badhuset en gång, skitkul!

Jag lääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback