Nedstämd

Usch jag vet inte varför men jag känner mig bara ledsen, trött och grinig.
Hade en sådär dag på jobbet igår, blir så irriterad på att bli behandlad som ett barn, inget som jag gör är rätt. Jag vill bara skita i allt känns det som. Men jag har tak över huvudet, mat på bordet och en pojkvän i sängen så det är väl bara att mala på. Skiter i att träna idag, måste vila mina muskler och knän, får skitont i dem när jag cyckler på motionscyckeln eftersom det är så svårt att ställa in rätt höjd på sadeln. Gustav köpte en ny sadel igår, den som hör till är ju typ en km bred så man inte kan cyckla normalt, känner sig som en sån där amerikan med värsta baklasset. Ska ta en promenad ikväll om vädret tillåter, hade tänkt göra det imorse men jag har haftr typ vakendrömmar hela natten. SKitläskigt, för jag har varit halvom vaken och haft typ ångest över  något som jag drömt om, tror det var att jag inte kunde vllkoren för ett kreditkort och så skulle jag ha något prov eller jag vet inte. Kommer bara ihåg att jag mådde jättedåligt av ångest och tänkte på det där jävla kortet, så till sist gick jag upp och kissade och drack vatten för att tömma huvet(och blåsan) lite. Känns inte som om det här kommer att bli en höjdardag precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback