My head goes round and round

Shit vad jag har varit uppe i varv idag, gick in i väggen, bokstavligen, blev så trött på allt som strulade för mig så jag banka huvet in i väggen. Roligt att sitta med en exelmall i 45 minuter och pilla med massa siffror för att woops! råka stänga utan att spara! Vet inte vad jag gjorde idag, gick på autopilot tror jag.

Råkade gå in på skolgatans ostaffär på vägen hem och köpa lite tröstost, mums. Sen kom Meria och vi gick på stan och jag köpte massa onödigt. Men that's life.

Fick köpt lite egyptiska pund idag också, dollarn föll drastiskt så då gjorde den också det... ska se om den faller mer till imorn så kanske jag går in o köper lite, det gäller att ha koll på finanserna. Inte en krona får gå förlorad i dessa hårda tider.

Jahaja, jo vi storhandlade inför julen också, bl.a. 2 liter grädde, kände mig som världens tjockis när jag la upp det på bandet, men det ska bli pannacotta till efterrätt på julmiddan med min familj så då lär det gå åt en del (vi är ett gäng tjockisar). Imorn ska det julbakas lite, hade ju tänkt att det skulle bli ett pepparkakshus men jag orkar fan inte det känner jag nu. har inte hittat några fina non-stop att ha på taket, förra året hittade jag pastellfärgade som blev helt underbart tjusigt på taket men nu såg det inte ut att finnas nån stans. Blä. Jaja nåt kan jag nog göra för de 2 paket pepparkaksdeg jag köpt!

Ska lägga in nougatbombrecept nu så Gittan klarar julen!

Kommentarer
Postat av: My

Ååh min släkt the Borgströms är också världens gottegrisar :D ska de va ska det va ordentligt! festar vi gör vi det rejält.. ingen lättmjölk eller non-fat här inte.. och extra allt ska det va! lite jobbigt faktiskt att man bär på de generna och tankesätten när man själv försöker hålla sig i någorlunda bra form, kan jag tycka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback