My body is bootylicious

Men så ska det fan inte vara!

Usch jag var så sjukt trött igår att jag kollapsade totalt i soffan efter maten, som tur var hade jag redan tagit bort smink och sånt så när jag till sist släpade mig ur soffan var det bara att kissa och borsta tänderna lite fort(herregud jag hade ätit vitlök, smaka fan inte gott efter att ha sovit en stund med det i munnen) sen var det bara att kraschlanda i sängen och min underbara dunkudde.
Det är fan jobbigt att ha en så skön soffa, speciellt när man dragit ut sin favoritkudde och ett täcke att ligga och gosa in sig i på sofflocket.

Fick lite ångest när jag skulle gå och lägga mig när jag inte körde min halvmil på cyckeln innan, men jag gjorde det igår morse iaf, idag börjar jag så tidigt att jag orkar helt enkelt inte, får bli mitt fredagskvällsnöje. Känns som en evighet sen jag var ute och gick morgonpromenader med Zion, då rörde man ju lite på fläsket innan frukost. Det är ju som bäst att motionera då eftersom kroppen är inställd på fasta och bränner fettreserver direkt. Man kan äta ett äpple eller citrusfrukt innan bara så får man igång metabolismen och håller den på högre nivå under dan också. Jag vet fan allt om kost och träning, men inte fan syns det på min buk som hänger som på ett buksvin!


Oj nu måste jag skynda mig till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback