Jag längtar

Usch sitter och läser massa reseberättelser från egypten på vings hemsida. Åååh jag vill åka dit nu, vara där i flera veckor. Känns som en evighet kvar. Låg och funderade på vad jag ska packa med mig, bestämde att jag inte ska ha massa onödiga kläder som man ändå inte använder. Men så tänkte jag att man vill ju klä upp sig lite på kvällen när man ska äta middag o så. Men fan då lär jag ju fylla väskan med locktänger o skor o ännu otympligare skit som man ändå inte använder. Ska köpa så lite som möjligt innan. Bara massa magmedeciner, vill inte ligga o kräkas hela semestern.

Har ju en fin bikini iaf, ett par fula flipflops. men sånt finns ju alltid att köpa. En snygg tunn svart klänning att ha på stranden har jag också... Men måste ha något sexigt att klä upp mig i till middagen. Något shortsaktigt till utflykter kanske?

Tror fan jag blivit lite smalare av min sjukhet här också. Woho, ett steg i rätt riktning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback