Jag hatar folk som förstör mina julklappar

Fan vad arg jag blir på alla dessa jävla bolag som köper upp biljetter från ticnet och säljer dem vidare till hutlösa priser, jävla muppar. Jag hade jättegärna velat bjuda Gustav på Bob Dylan i Stockholm, men vill man ha en vettig plats ska man tydligen betala över 1000kr för en sketen biljett. Och folk är upprörda över att vi laddar hem musik illegalt för att det är taskigt mot artisterna. Vad fan är inte det här då? Jaha så han spelar i sverige 75% av biljetterna säljs till dessa förpestande biljetthajar, som i sin tur bara säljer kanske 75% av sina biljetter, då är det massa tomma platser på konserten. Fan va arg jag blir!

Där har ni något att stifta lagar om gubbjävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback