Jag hatar att vara sjuk

Usch, jag ville gå och fyndapå rean. Jag är ju en sån person som alltid hittar klockrena fynd. Så nu när jag för en gångs skulle hade tid att gå på rean(annars har jag jobbat eller varit bortrest) så är jag sjuk! Jävla skit, tänkte att jag mådde lite bättre idag så jag ringde Marie och frågade om hon skulle med på stan men hon var sjuk som ett as hon också. Tur det för jag hade nog inte mått så bra av att gå på stan. Tog ett varmt långt bad med Gustav, lekte med katterna som var väldigt fachinerade över badankan som guppade i vattnet. Gick upp ur badet och kände hur orken bara runnit ut med det varma vattnet, så jag kurade ihop i sängen, strax efteråt kom Giza och kurade in sig under mitt ansikte. Jättemysigt alltså. Men eftersom jag bara druckit en sju helvetes massa te idag så kände jag attjag behövde laga mat. Närmare bestämt broccolisoppa, det blir man nog frisk av. Men så hade vi ingen buljong och mjölken varslut... så jag klädde på mig och gick till affären som ligger cirkus ett kvarter bort. Fyfan, usch jag ångrade mig så fortjag kom ut på gården. Den iskalla luften piskade i lungorna på mig och jag hostade som en gnu. Usch. Men då var jag redan ute så var ju bara att gå till äffären.
Bunkrade upp med 2 liter mjölk, vill fan inte gå ut i onödan igen, en liter onakafil med grönt te(lite av en trend?), massa bananer, avokado, nötter och clementiner. Gustav fick chokladpudding.
Nu kokas broccolin, ska väl se hur det går för den. Peaceout.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback