I need a fatty-friend

Jag behöver en kompis som kan gå o träna med mig så jag får en spark i arslet. Jag vill bli nätt och fiiin nu. Helt skulle jag vilja krympa en sisodär 5 cm, få ner skostorleken till typ 38 istället för 41-42, få ner tuttarna till Serena i Gossip Girls nivå. Men jag får väl nöja mig med att försöka bli smalare iaf, det sägs ju att tuttarna blir mindre av att banta, jaghar gått ner typ 2 klädstorlekar sen i somras, men fortfarande väller tuttarna ur min DD-bh. Fuck that. I senaste avsnittet av GG hade Serena värsta klänningen och tuttarna bara var där som en uppenbarelse. I want that tooooo!

Jag är fan kär i Serena. Kolla på henne bara! Hennes hår, tuttar, leende. I'd kiss a girl and I'd like it.

Hittade ingen bild från senaste avsnittet men här är hon ju inte helt ful häller.
Den frisyren måste jag köra på nån gång.


Menmen, nu är det mig vi pratar om. Jag är fan peppad till att dra på mig fjant-stämpeln och stå och hoppa i takt med massa andra fjantar inne på Friskis. Det vore king. Kom igen nu alla sugna!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hörreduuuu.. jag och lollo hoppar inne på friskis. Häng på vettja. Nästa termin kommer dem ha ett danspass också . och på fredgar har dem ett riktigt grymt funk pass. De du :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback