"God hates fags"

Okej jag såg Boston Tea party igår eftersom det är ett jävligt roligt sätt att lära sig nya saker! Alla borde se det!

Jaja, nog med propaganda, men iaf, de var ju hos nån "pastor" i USA som vid frågan på vad det viktigaste budskapet var svarade: God hates FAGS!

Men hallå, hur kan han vara pastor och företräda en religion och allt sånt, medan han anser att det viktigaste med hela saken är att folk förstår att Gud hatar bögar? Seriöst, de tio budorden känner väl jag är lite mer viktiga riktlinjer eftersom de är moraliska vägvisare genom livet. Nu låter jag som världens bibelmal, jag är väl nån form av ateist, men jag tycker fortfarande att man ska respektera religioner. När man går ut och beter sig sådär är det ju som att spotta andra kristna i ansiktet.

Sen hans anhängare som kändes som vilsna själar som likt hitlerjugden flockats runt honom för att sprida hans budskap var ju bara pinsamt. Han kan ju inte ha alla hästar hemma, eller så blev han utsatt för homosexuella övergrepp när han var barn och växte upp i ett starkt religiöst hem, det kan ju ge lite men för livet.

Nej FY. Låt homosexuella ha samma rättigheter som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback