Fistfucking

Nu kommer en viss person skälla på mig för att jag tar upp sådannahära okristeliga ämnen.

Men jag läser ju som bekant  "En eskortflickas öden och äventy", och i denna högst intressanta bok tas ämnet fistfucking upp ganska frekvent. Huvudrollsinnehavaren och lika författaren är tydligen väldigt frälst i det. Men fan jag fattar inte grejjen? Alltså ska man ha en knytnäve som mörbultar en där nere? Borde inte det kännas som att föda barn? Eller ska man forma handen mer som en kon och föra in? Fatta ont det måste göra om man har minsta uns till nagel som kan slå emot kanterna därinne. Usch. Jag fattar verkligen inte?

Jag tycker inte att själva penetrerandet är det som rocks my socks så att bli helt mörbultad utan anledning känns ju lite meningslöst, eller har jag gått miste om nåt?

Som jag harförstått är detta inget man ger sig på hur som helst, utan det kräver att man är uthållig, tänjer och aldrig ger upp. Så om nu nån blev sugen på att testa, läs på i ämnet först. Själv blev jag mest avskräckt. Jag tycker att det gör ont om tampongen hamnar lite fel.

Hon tar ju också upp ämnet analsex som verkar vara vanligare än vaginalt sex, fan jag känner mig som en katolsk skolflicka när jag läser. Men iof de hon har sex med betalar ju henne också, kanske för att de inte får analt på annat sätt. Men alltså, man har ju bajs i analen. Har för mig att jag läste om nån i nån tidning som gick med på att ha analsex i duschen, fast hon slappnade av för mycket och helt plötsligt stank det bajs. Det känns ju inte så sexigt. Fast då kanske killen får skylla sig själv. "Ja va skulle du dit in o göra?"

Nej jag håller mig nog till traditionellt älskade ett tag till. Är man tillräckligt bra på oralsex behövs inga andra konstigheter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan väl ändå ha analsex på andra sätt än att killen sätter på tjejen i dajmkrysset?

Använd fantasin ;)

2008-12-31 @ 01:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback