Fatty American

Fy fan vad slut jag är, igår på jobbet trodde jag att jag skulle somna stående, och nu känns det som jag inte sovit på flera dygn, även om jag sov över 8 timmar inatt. Det tar verkligen på krafterna, orkade bara köra 2,5 km på cykeln nu på morgonen. Får ta lika mycket när jag kommer hem ikväll och sen försöka köra en halvmil efter maten, skulle juvara king om man kunde ta en mil om dan, men då lär jag väl dö. Fan man kanske skulle ge upp Heidi Klum-idealet och satsa på en såndär megasize american-stil. Fan värsta najs, bara käka skräpmat, gå runt i mjukisbyxor och mormortrosor hela dagarna, sen när man blir för tung för att kroppen ska bära en så är det bara att skaffa permobil! Annars kan jag ju syssla med sgashing, ni vet när feta kvinnor sätter sig på smala män. Fatta soft jobb. Kan ju ha min egen websida där jag lägger ut erotiska bilder på mitt fläsk... det vore nåt det!

Nej usch, jag mår fan illa när jag ser sånna klumpar av fett och ohälsosamt levende komma vaggandes fram, visst behöver man inte vara supersmal men man kan ju försöka leva hälsosamt i viss mån iaf. Men jag ska bli supersmal ändå:D Tjejerna på jobbet kommenterar hela tiden hur det syns att jag gått ner, känns ganska bra faktiskt. Är bra sugen på att väga mig, men jag vågar inte. Tänk om jag väger typ 80kg! Jag kanske bara har inbillat mig att jag ser smal ut, fast jag från början vägde typ 90kg och bara har gått ner lite nu. Sist jag vägde mig var typ 2005 inan jag åkte till italien, då vägde jag 67 tror jag, det är nog det lägsta jag vägt i vuxen ålder eller vad man ska säga. När jag var 14 vägde jag 84kg, så ni förstår var min viktnoja kommer ifrån. Runt 60 skulle jag vilja väga. är ju typ 175 lång så det blir lagom tycker jag

Gustav har blivit lite inspirerad av mitt tränande och bestämt sig för att köra lite också, vi har ju en sån stång man kan hänga i, äkta TV-Shop gummibandsträning från 90-talet och min motionscyckel så han ska köra mest för att få upp lite styrka och försöka gå upp lite i vikt. Sen kanhan bära runt på mig jämt:D Ska köpa nå gainers fuel åt honom i julklapp:P

Nej vad långt det här blev, jag hatar folk som skriver långa inlägg, det orkar man ju inte läsa ändå, om det inte är massa fina bilder inblandat i texten. Men jag sitter på fel dator för att lägga in sånt.

Ban big Bums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback