El chocolato Evelina

Sådärja, nu var man en nyans brunare, om man nu kan kalla det brunt. Jag är fräknig iaf! Låg bara 12 min, bättre det än att bli knallröd och flaga massor. Nu ska jag bara ta mig i kragen och se till att komma iväg och sola med jämna mellanrum så jag har lite basfärg tills vi kommer till Egypten. I somras var vi ute med båten och jag brände sönder mig på 5 minuter, det var fan inte kul. Hatar att vara rödlätt i huden.

Fan är aphungrig nu, satt ju mest och snackade skit imorse så fick inte i mig så mycket som jag brukar. Ska ta och sätta mig en stund på cyckeln sen göra lite magövningar och sånt till ett avsnitt Gossip Girl, sen blir det mumsigt ägghack till lunch! Mums!


Tänk om man vore så här brun, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback