Egypten nästa!

Woho!

Nu ska här ut och resas! I början av mars drar vi till Egypten en vecka för sol, bad, snorkling och allmän relax. SHIT, kom precis på att då måste jag ju fixa värsta beachformen! Men fy fan va skönt vi kommer ha det. Har kollat in några olika hotell som vi är sugna på men väntar med att boka förns det börjar närma sig, så kanske man kan få nån lite rabatterad resa.

Här är ett hotell jag fastnade för:





Så nu blir det till att spara pengar så man har råd men en ny sexig bikini och fräscha flipflops:D

Kommentarer
Postat av: Victoria

haha jag har bott där. de ser iaf verkligen ut som de hotellet. de var i hurghada :)Är det dit ni ska?

Vi har inte kört på gymmet ngt. Men om du ska de nån gång är de bara och säga till så hänger ja på. Ingen annan som vill träna på gymmet.

Kram

Postat av: Josefin

säg inte att ni ska till Sharm El Sheik?

då blir jag arg.

du får inte åka dit utan mig, fatta :P

2008-12-10 @ 01:47:46
URL: http://jooseefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback