Dinner with the ladies

Hade en jättetrevlig kväll med mina kära kollegor igår, var hemma hos  Kasia som hade lagat jättegod 3 rätters middag, kräftsoppa, saltbakad lax oxh pannacotta med hallospegel till. Mums, Och eftersom jag faktiskt tränat rätt hårt under dagen så lät jag mig själv njuta av både bröd och potatis, om än i väldigt liten mängd.
Kasia hade fiat bordsplaceringen så att de smalaste fick sitta på pallar mellan stolarna för att alla skull få plats, kände mig hedrad som fick en av de pallplatserna:P
Blev en del vin också, Kasia var inte blyg med att fylla upp glasen åt oss, jag sov rätt gott sen:D


Vin och polska delikatesser.


Evelina goes Gynning, okej jag ser kanske lite onykter ut, men det har med solariet att göra, inget annat! Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback