Back in buissness

Jaha då var julafton avklarad!

Gick ganska bra, fick min efterlängtade kamera av Gustav, minneskort till den av Anton, en bok om harmoni i hemmet från Gustavs mormoroch sen lite fickpengartill egypten av hans mamma. Känns bra, så nu ska jag ta det lite lung tidag, städa lite, sen baka muffins med pepparkakssmak, kanske baka lite pepparkakor också. Blev på tok för mycket mat igår, åt kött som sig bör på julafton men jag tror inte det varså bra för fan va ont i magen jag fick.

Imorgon kommer min familj hit och vi äter lite till, och får ännu mer paket!

Usch nu fick jag ångest, måste fan sätta mig på cyckeln en sväng, all knäck, potatis, choklad och nötter bara jäser om mig.

Ska nog ta en dusch för att försöka skölja bort mina synder.







Min älskade i sin nya mysiga tröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback