Aa för det gick ju så jävla bra

I'm a woman of my word, so here's my confession:

Okej igår åkte jag och min kära chef runt till företag vi samarbetar med och önskade god jul och delade ut pepparkakor, där började det gå utför. Hos en gubbe blev vi bjudna på chokladbollar som var helt sjukt goda. Sen när vi var klara med allt tidigare än vi tänkt oss så åkte vi hem till mig och fikade, med lussebullar, chokladkakor och pepparkakor. Nej men nu fick det vara nog... fram tils jag åt lunch och smög i mig en stor pepparkaka till efterrätt. Sen gick jag och Gustav på stan efter jobbet, och då sa han att han var tvungen att ha godis om han skulle orka, så då ville jag också ha det. så det blev ett hg var som vi mumsade i oss både då och till kvällsfilmen.

MEN, jag cycklade 5 km, gjorde e sjuhelvetes massa situps och armhävningar, några utfall och andra runpövningar. Dessutom körde jag 2,5 km nu på morgonen efterföljt av situps och armhävningar. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback