Fusk... (Och ett öppet brev till Charlotte Perelli)

...om man ändå vore schlagervinnare som fick massa klänningar uppsydda åt en! Får satsa på Melodifestivalen 2009! Nån som vill skriva en låt? Lars Wallin om du läser detta så får du mer än gärna designa min klänning, rosa, sött, glittrigt och sexigt vill jag ha det, för övrigt får du fria tyglar!

Men en annan sak jag tänkt på att Perelli borde ändra på tills Eurovision: Hennes HÅR! Herregud! Okej jag ska inte va sån för jag har världens utväxt och orkar knappt fixa håret längre, men hon har ju folk som gör det åt henne! Det är ju typ helt platt uppepå och sen lockigt ifram. Snälla Charlotte, jag vet att du läser detta, be dina stylister införskaffa en Björn Axén volumaster! Du ser gammal ut när håret ligger så platt på huvet, all glasspray i världen kan inte få dig att se yngre ut. Dessutom borde du gå upp lite i vikt, det ser larvigt ut med medelårdes tanter som har en tonårskropp med översminkade rynkor. Det blir så snett lixom. Gå upp nåt kilo i både fett och muskler så kommer du se görsexig ut till finalen! Och vad gäller sminket, satsa på låånga lösögonfransar med markerad eyeliner och glitter, inte för mycket svart&vitt a la dragqueen. Läpparna kan faktiskt vara lite ljust läppglansrosa. De behöver inte vara knallröda, foundationbleka eller med märklig lipliner. Det är snart sommar, satsa på en sommarfräsch kvällsparty stil. Visa att du är en riktig kvinna, ingen kommer rösta på hon kärringen från sverige som tror att hon är 20!

Ta till dig av mina råd! Av vad jag hört av bidragen du slåss emot måste du bevisa dig själv. Det är massa låtar som är i samma stil och bättre. Alla låtar kan inte gå vidare. Vinna eller försvinna baby. Men jag tror på dig, Hero är faktiskt mer genuin än de andra bidragen. Och som Aftonbladet konstaterat så har du ju vinden med dig!



Här är vad jag tror kan bli årets skräll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback