Big day!

Yaay!

Var kort om folk på jobbet idag så jag fick min alldeles egna kassa! Det var lite nervöst men jättekul att äntligen få sin egen:D

Helt skummt idag också, två gamla danskompisar ramlade in helt appropå. Har inte sett nån av dem på typ år och dar så var lite kul. Iaf den ena som jag tävlat i HipHop med. Den andra var typ 11 sist vi sågs så kan ju inte påstå att vi var väldans tajta:P



En väldigt rolig sak med mitt jobb är alla personligheter man träffar på. Man kan inte annat än leka i tanken om vad de är för människor IRL. Idag har jag fått prata med vad som verkade vara affärsmän, nyförälskade, hippies och pensionärer som hållt ihop livet igenom. Så man vet aldrig vem man ska prata med härnäst. Sen kommer det in lite skumma typer med jämna mellanrum som tillsätter lite spänning i vardagen:P

Ska bli kul att gå till jobbet imorgon och ha sin egen kassa. Hoppas att jag kommer att få fortsätta ha det från och med nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback